Kissie skäller ut Falsksanning!

I ett inlägg tidigare i måndags så lägger skvallerbloggen (KONKURENTER) falsksanning ut en skärmdump på lite info om de som jobbat med Kissies skiva. Det här är en bit av skärmdumpen.

Rossana Charles är Kissies kompis. När kissie och rosanna får syn på detta blir kissie väldigt sur och hämnas genom att lägga ut nummrena på de som hade ringt rosanna när de sett detta inlägg.

När falsksanning sedan får reda på detta så redigerar de sitt inlägg och stryker över nummren...


Själv har jag ingen riktig åsikt om detta men värt att nämnas tycker jag att det var i alla fall! Eller?

Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Jaha, var det så det var? Men den informationen hittar ju vem som helst bara man söker på bolagets namn. Då är det ju den informationen som kommer. Inget att bli sur över. Däremot skulle jag bli sur på Kissie om jag hade något av de där numren hon lagt ut som hämnd på de som ringt. Kollade upp numren på Eniro och minst två av dem ägs säkerligen inte av de som ringt, utan snarare av deras föräldrar...

2010-07-06 @ 14:55:00
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0